Մայրենի 3/23/2023

  • Ընդգծված բաղադրյալ բառերը փոխարինի՛ր բառակապակցություններով:

Մարգարտահատիկները տարբեր մեծության են լինում: Աշխարհում ամենամեծը լոնդոնյան թանգարանի մեծահռչակ ութսունհինգ գրամանոց մարգարիտն է:

Համպարը թանկարժեք նյութ է, որը գործածվում է լավագույն օծանելիքների արտադրության մեջ: Դա սևավուն, քարանման նյութ է, որը միայն կաշալոտի աղիներում է լինում: Դա մեծ մասամբ հանում են տեգահար կաշալոտի աղիներից, բայց երբեմն ծովափին էլ կարող են գտնել:

մարգարտահատիկներ ֊ մարգարիտի հատիկներ

ամենամեծ ֊ ամենից մեծը

Լոնդոնյան ֊ Լոնդոնում գտնվող

գրամանոց ֊ գրամ ունեցող

թանկարժեք ֊ թանկ արժեք ունեցող

սևաևուն ֊ սև գույնով

քարանման ֊ քարին նման

տեգահար ֊ տեգով խոցված

Կետադրության օր

Ընկե՛ր, սպասիր ինձ, որ կարողանանք միասին բարձրանալ այնտեղ՝ լեռան գագաթը: Դու, ամեն ինչ արագ մոռանալով, առաջ ես շարժվում, իսկ ինձ համար դժվար է այդքան արագ ընթանալը: Խնդիրները՝ մեզնից մեծ ջանքեր պահանջող, ուժասպառ են անում, և մի պահ հասկանում ես, որ հանգստի կարիք ունես, ու ոչինչ չանելն է երազվում: Ես, բարեբախտաբար, հաղթահարել եմ ոչինչ չանելը, բայց այդքան արագ գնալ, հևասպառ վազել դժվարանում եմ: Քո՝ արկածների հանդեպ սերը երբեմն մոռանում է իմ՝ անդունդներից ունեցած վախերի մասին: Շատ արագ գնալիս ստիպված ես լինելու կանգ առնել, իսկ կանգ առնելը կարող է հետդարձի սկիզբ դառնալ, գիտե՞ս: Հիմա եղանակը լավն է, գալի՞ս ես: Հիմա ես կգամ քո ետևից. լեռը մեզ է սպասում մենք՝ բարձրանալուն: Գնացի՛նք:

Պարապմունք 86.

Ամփոփ աշխատանք։
1.
Գրիր տասնորդական կոտորակներ (հինգ օրինակ):

5,5 6,7 8,7 9,5 6,9


2. Վերը գրածդ թվերը դասավորիր նվազման կարգով։

9,5 8,7 6,9 6,7 5,5


3. Գրիր հինգ զույգ տասնորդական կոտորակներ, համեմատիր յուրաքանչյուր զույգի թվերը։

5,6 = 5,60

8,7 > 5,99

5,4 < 9,99

7,8 > 6,90

5,7 < 9,70


4. Գրիր երկու տասնորդական կոտորակ, գումարիր գրածդ տասնորդական կոտորակները երկու  եղանակով։

5,7 + 4,9 = 54/10 + 49/10 = 100/10 = 10,0 = 10

  5,7
  4,9
——
10,0

Читать далее «Պարապմունք 86.»